Sitecore® Cloud sætter fart over kontekstmarketing på Microsoft Azure

05-09-2017
Leverer integreret understøttelse af Azure for hele Sitecore-løsningen, lancerer mulighed for administrativ hosting og fremskynder kundernes digitale oplevelse af time-to-market

MarTech®, San Francisco, CA – 9. maj 2017 –  Sitecore®, førende inden for experience management-software, offentliggjorde i dag, at de nu tilbyder deres Sitecore Cloud-platform på Microsoft Azure. Marketingfolk kan fremover drage nytte af fordelene ved Sitecore Cloud, og kombineret med den hastighed og agilitet, som Azure er garant for, kan de hurtigt gennemføre marketinginitiativer baseret på kundens interaktioner.

Med denne nyhed vil Sitecore, som allerede har kombineret deres Web Experience Manager-løsning (XM) med Azure, nu også tilbyde Sitecore® Experience Platform™ (XP) og Sitecore® Commerce på Azure. Sitecores modulopbyggede, åbne platform giver kunderne mulighed for at starte med det grundlæggende web content management-system og derefter udvide med andre integrerede løsninger, såsom commerce, automatisk udsendelse af e-mails eller andre omnichannel-løsninger, som passer til miljø og budget. Denne fleksibilitet kombineret med Azures hastighed og kraft sikrer virksomheder en betydelig fordel takket være hurtigere time-to-market, mulighed for at skalere i takt med efterspørgslen og kontrol over de samlede ejeromkostninger (TCO).

“Azure leverer uovertruffen hastighed, skalering og pålidelighed, samtidig med at der opnås besparelser på lokal infrastruktur,” siger Ryan Donovan, Senior Vice President for Product Management hos Sitecore. "Sitecore og Azure er en vinderkombination, der gør det muligt for digitale marketingfolk og IT-folk hurtigere at komme i gang og ud på markedet uden de lange ventetider, som traditionelt er forbundet med digitale markedsføringsteknologier."

Jason Zander, Corporate Vice President, Microsoft Azure, tilføjer: “Sitecore har helt fra begyndelsen skabt en platform, der som standard understøttes af Microsoft. Nu kombinerer de deres digitale marketing cloud med Microsoft Azure. Denne stærke kombination giver kunderne en konkurrencemæssig fordel takket være hurtigere time-to-market."

I vore dages yderst konkurrenceprægede marked, hvor millisekunder kan være afgørende, skal digitale marketingfolk kunne levere relevante kampagner med kontekst på tværs af alle kanaler. Sitecore Cloud på Azure leverer alt fra websider og landing pages til omfattende, integrerede kampagner, Internet of Things (IoT) og digitale AR-/VR-oplevelser med lynets hast. Takket være den integrerede understøttelse af Azure kan Sitecore Cloud implementeres og være oppe og køre på under en time – ikke dage eller uger.

"Azure og Sitecore et en fantastisk kombination," siger Olivier Deneef, Client Service Director hos The Reference NY, Kodak Alaris' implementeringspartner. "Vi skal bekymre os mindre om at administrere infrastrukturen. I stedet kan vi fokusere på det, vi er gode til – at skabe innovative, digitale løsninger, der helt klart bidrager til vores kunders forretning."

Kodak Alaris’ Information Management Vice President for Global Marketing, Siddhartha Bhattacharya, tilføjer: “Vi ønsker at fokusere på de kunderelaterede udfordringer ved hjælp af en fremtidssikret content management-platform. Ved at køre Sitecore Cloud på Azure kan vi give kunderne en personaliseret oplevelse, som er kundecentreret i stedet for produktcentreret."

Sitecore Cloud på Azure udnytter fordelene ved Microsofts globale datacentre, er velegnet til enterprise-baserede virksomheder og kan skalere op og ud i takt med, at efterspørgslen ændrer sig. Med Sitecore Cloud får IT- og marketingfolk:

• Hastighed: Brugerne kan i løbet af få minutter blot pege og klikke på en Sitecore XM- eller XP-installation via Azure Marketplace, eller de kan levere mere tilpassede Sitecore-miljøer ved hjælp af Azure Resource Manager-skabelonerne (ARM)
  • Fleksibilitet: Brugere kan implementere og hoste deres egen Sitecore-licens lokalt eller overdrage ansvaret for at hoste infrastrukturen i skyen til Sitecore eller en Sitecore Solution Partner.
  • Skalerbarhed: Brugerne har mulighed for at op- eller udskalere, i takt med at kampagner og programmer udvikler sig, med pay-as-you-go-målinger, der sikrer omkostningsstyring.

Sitecore og Sitecores løsningspartnere tilbyder virksomheder at få demonstreret eller selv at afprøve Sitecore Cloud, og endda proof-of-concept-projekter. Besøg www.sitecore.com/cloud, og få mere at vide om Sitecore Cloud. Besøg Azure Marketplace for at teste Sitecore på Acure.

Sitecore er førende inden for Customer Experience Management-software, som muliggør kontekstmarketing. Sitecore® Experience Platform™ håndterer indhold, leverer kontekstuel intelligence, automatiserer kommunikationen og muliggør personaliseret commerce i stor skala. Det gør det muligt for marketingfolk at levere kontekstbaseret indhold, ud fra den måde kunderne interagerer med deres brand – før, under og efter et salg. Mere end 4.900 brands – herunder American Express, Carnival Cruise Lines, easyJet og L’Oréal – har valgt Sitecore i forbindelse med kontekstmarketing for at kunne tilbyde de personaliserede interaktioner, der henrykker og begejstrer målgruppen, opbygger loyalitet og trofasthed og øger indtjeningen.

Hotwire PR for Sitecore
Heather Craft
SitecoreUS@hotwirepr.com

Sitecore og Own the Experience er registrerede varemærker tilhørende Sitecore Corporation A/S i USA og andre lande. Alle andre brandnavne, produktnavne eller varemærker tilhører deres respektive indehavere. Sitecore forbeholder sig retten til at ændre produkter eller tilbud samt specifikationer og priser uden varsel.

© 2017 Sitecore Corporation A/S. Alle rettigheder forbeholdes.