NRF, New York, New York – den 15. januar, 2017 – Sitecore®, som er førende inden for experience management-software, løftede i dag sløret for en ny version af det populære Sitecore Commerce-produkt, der er på markedet verden over.

Sitecore Commerce er den eneste cloud-aktiverede softwareplatform, der sætter salgs- og marketingfolk i stand til at personalisere shoppingoplevelsen fra start til slut. Dette er med til at øge de forretningsmæssige resultater ved at reducere antallet af afbrudte køb, booste ordrestørrelsen, øge antallet af kunder, der vender tilbage, og levere flere fuldførte onlinesalg – alt sammen fordi indhold og commerce er integreret i én enkelt platform, Sitecore Experience Platform™.

"I en verden hvor forbrugerne er mobile og altid er online, forventes brands at levere personaliserede kundeoplevelser i kontekst på tværs af alle kanaler, men er ofte udfordret af usammenhængende systemer til commerce, web content management og marketing automation", sagde Ryan Donovan, Senior Vice President, Product Management, Sitecore. "Sitecore Commerce løser problemet med en fragmenteret kunderejse og giver et bedre indblik og bedre forretningsresultater".

I modsætning til andre leverandører, der behandler indhold og commerce som separate systemer, er Sitecore unikt, fordi det kombinerer oplevelse, indhold og commerce i en integreret åben platform, hvilket løser problemet. Kundeprofiler, data og interaktioner spores, administreres og analyseres på sikker vis i Experience Platform.

"Mange forhandlere kæmper med at levere en strømlinet og personaliseret kundeoplevelse på tværs af de forskellige touchpoints, hvilket vanskeliggøres af de mange konkurrerende teknologier med forskellige datasæt på tværs af forskellige nye mobile, sociale og bærbare teknologier", sagde Brendan O'Meara, senior director of Worldwide Retail, Microsoft. "Ved at bruge Sitecore Commerce kan virksomhederne levere en komplet shoppingoplevelse fra start til slut, der er tilpasset den enkelte handlende. Det resulterer i en højere grad af kundeloyalitet og forbedrede forretningsresultater".

Herudover er Sitecore som standard udviklet til Azure Platform as a Service, hvilket ikke alene er unikt, men også forenkler den underlæggende infrastruktur og vedligeholdelse og gør det nemt at udvide med nye funktioner og skalere op, så funktionaliteten i Azure udnyttes til fulde.

Denne store nye release af Sitecore Commerce byder på adskillige innovative forbedringer:

• Funktioner til ordrestyring i hele ordrens levetid, som understøtter ændringer og tilbageholdelse af samt tilføjelser til en kundeordre for kunder på alle stadier af rejsen
  • Entitlement support til digitale produkter og varer
  • Komplekse prisberegninger i realtid med høj tilgængelighed for at øge den gennemsnitlige ordreomsætning med dynamiske prissætningsstrukturer
  • Tilladelser og regler, der muliggør brug af en kampagne for at levere den rette kampagne på det rette tidspunkt til en bestemt kunde
  • En moderniseret udvikleroplevelse med opt-in-kompleksitet, der er basseret på Microsofts ASP.NET core framework
  • Path Analyzer og de resulterende maskinlæringsfunktioner kan nemt hjælpe med at optimere konverteringsraten ved at vise de mest effektive veje til et køb
  • Sitecore Commerce udnytter til fulde Sitecores eksisterende effektive mobilitet, der giver kunderne mulighed for nemt at udvikle integrerede eller responsive Web mCommerce-scenarier

Sitecore tilbyder en række forskellige installationsmuligheder, bl.a. cloud-implementering og implementering lokalt. Sitecore kan købes via perpetual eller forbrugsbaseret licens.

Andrew Fegley, Global Head, Digital Engagement Solutions for EPAM, en verdensomspændende leverandør af digitale omni-commerce-løsninger, sagde til den nye Sitecore Commerce release, "Sitecores tilgang, hvor kundeoplevelsen er i centrum, adskiller sig tydeligt fra den tilgang, som sås førhen, hvor transaktionen var i centrum. Commerce, der leveres i konteksten af en komplet kundeoplevelse, er en game-changer for de kunder, der ønsker at etablere og forbedre værdien af deres brand".

Sitecore Commerce, som har været på markedet siden juli 2014, benyttes af kunder som f.eks. Homefashion Group og Pet Supplies Plus og mange andre pga. systemets uovertrufne funktioner til personalisering, test og optimering og integrerede marketing automation som en del af Sitecore Experience Platform.

Se en demonstration af Sitecore Commerce på www.sitecore.com.

Sitecore er førende inden for Customer Experience Management-software, som muliggør kontekstmarketing. Sitecore® Experience Platform™ håndterer indhold, leverer kontekstuel intelligence, automatiserer kommunikationen og muliggør personaliseret handel i stort omfang. Det gør det muligt for marketingfolk at levere kontekstbaseret indhold om, hvordan kunderne har sat sig i forbindelse med deres brand – før, under og efter et salg. Over 4.900 kunder, herunder EasyJet, American Express, Carnival Cruise Lines og L'Oréal, har valgt Sitecore til at understøtte deres konteksmarketing. De leverer nu personaliserede kundeoplevelser og får glade kunder, opbygger kundeloyalitet og øger omsætningen.

Presse og medier:
Ryan Donovan

Hotwire PR for Sitecore
Veronica Herico
415.820.4168

Sitecore og Own the Experience er registrerede varemærker tilhørende Sitecore Corporation A/S i USA og andre lande. Alle andre brand-navne, produktnavne eller trademarks tilhører deres respektive indehavere. Sitecore forbeholder sig retten til at ændre produkter eller tilbud samt specifikationer og priser uden varsel.

© 2017 Sitecore Corporation A/S. Alle rettigheder forbeholdes.