San Francisco, USA, 5. oktober 2021 – Sitecore®, verdens førende udbyder af digital experience management-software, offentliggjorde i dag Sitecore Experience Award 2021-modtagerne på Sitecore Symposium 2021. Sitecore Experience Awards anerkender virksomheder, der med succes bruger Sitecore-løsninger til at forny deres digitale oplevelsestransformation. Tolv vindere blev anerkendt blandt over 140 indsendte bidrag til Sitecore Experience Awards (SEA) 2021, hvor tre vandt toppriserne.

Sitecore udvalgte vindere fra hver af de fire SEA-kategorier for 2021, herunder Best Digital Experience Transformation, Most Intelligent Content Optimization, Best Innovation with Emerging Technologies og Leading the Way for the 'Phygital' Future.

Modtagerne af 2021 Ultimate Experience Award er:

Aston Martin, i samarbejde med WPP og Wunderman Thompson UK, for at udvikle en platform, der samler Aston Martins ejendomme i én platform og leverer en konsistent, fleksibel og transparent kundeoplevelse. Det digitale team hos Aston Martin brugte Sitecore til at forbedre tre nøgleområder: kunde først-innovation, datadrevet beslutningstagning og til at skabe en vej til vækst.

Renato Bisignani, Head of Global Marketing and Communications, siger: "Aston Martin er et ultraluksuriøst brand, og kernen i vores markedsføringstiltag er altid et ønske om at tilbyde vores kunder den bedst mulige oplevelse. Med Sitecore har vi kunnet forbedre vores UX og UI, og vores ambition er yderligere at forbedre vores platforme for at levere en mere personaliseret, velovervejet og integreret digital rejse. Vi er kun i begyndelsen af vores digitale transformation, så vi er taknemmelige for at blive anerkendt for vores arbejde med at skabe den bedste digitale oplevelse for vores kunder."

Cracker Barrel, i samarbejde med Pricewaterhouse Coopers, for at styrke deres legendariske gæstfrihed ud over de fire vægge gennem lanceringen af Digital Store (web, mobil web og mobilapp). Gennem Cracker Barrels arbejde med Sitecore kunne virksomheden erstatte sit separate brandsite, tredjepartswebsite til bestilling af mad, tredjepartswebsite til catering, e-handelssite og mobilapp med en unik og samlet Cracker Barrel-oplevelse til web, mobilweb og mobilapp kaldet "Digital Store". Digital Store giver gæsterne mulighed for problemfrit at købe to-go-mad, få catering og butiksoplevelser med en single mixed-indkøbskurv, konto og betaling ud over at strømline instore-oplevelsen med ventelister, indtjekning ved kantsten og betaling i restauranten, samtidig med at den sikrer personaliseret gæstfrihed som dit foretrukne Cracker Barrel-teammedlem.

"Vi betragter det digitale som en ny form for gæstfrihed, der gennem bekvemmelighed og personalisering giver os mulighed for at styrke vores legendariske gæstfrihed på tværs af mere end 660 butikker og giver vores gæster mulighed for at skabe uforglemmelige øjeblikke, uanset hvor i livet de befinder sig," siger Bryan Hooper, Vice President of Digital Experience hos Cracker Barrel. "Vi er meget beærede over at blive anerkendt som Sitecore Ultimate Award Winner for vores Digital Store og vores gæster først-tilgang."

UnitingCare Queensland, i samarbejde med Triggerfish, for at levere op mod 2.000 COVID-19-undersøgelser baseret på kontaktopsporinger pr. time på sundhedsinstitutioner i hele Queensland ved at digitalisere den eksisterende manuelle, papirbaserede procedure. Som en af de største sundhedsudbydere og velgørenhedsorganisationer i Australien blev UnitingCare Queensland (UnitingCare) direkte berørt af COVID-19-protokoller for kontaktopsporing og havde brug for at demonstrere over for Queensland Health, at de kunne reagere hurtigt og effektivt på potentielle 2. bølge-tilfælde. Nøglefaktoren i UnitingCares nye løsning, der fik dem til at skille sig ud, var deres evne til at handle hurtigt og i stor målestok ved at bygge applikationen på deres allerede eksisterende infrastruktur. Organisationen screener nu personer på tværs af 150 lokationer med mulighed for at skalere yderligere til 500, når det er nødvendigt, uden at det påvirker kundeoplevelsen.

"Vores organisation leverer sundhedsydelser til mere end 430.000 mennesker, så det var ikke nogen nem opgave at digitalisere vores oprindelige papirbaserede og manuelle registreringsproces for COVID-19, men med støtte fra Triggerfish og Sitecore var vi i stand til hurtigt og effektivt at levere en sikker og strømlinet sporingsproces," siger Dan Shaw, Group Digital Marketing Manager, UnitingCare Queensland. "Vi er beærede over at blive anerkendt for vores indsats af Sitecore som førende og banebrydende inden for den fysiske-digitale (Phygital) fremtid."

Andre vindere, der er anerkendt efter region i dag, er:

Nord-, Central- og Sydamerika

EMEA

APJ

Vinderne af Ultimate Experience Award 2021 blev i dag offentliggjort af Lee Miles, Sitecores Chief Customer Success Officer, på Sitecore Symposium 2021.

"Vi oplever, at fysiske butikker smelter sammen med digitale forbrugeroplevelser," sagde Miles. "Fra en eksponentiel stigning i e-handel har forbrugerne vænnet sig til en touch-oplevelse uden siloer, der adskiller lagerbeholdningen og ekstremt personaliserede anbefalinger – hvilket fortsat vil være drivkraften bag ændringer i den fysiske detailoplevelse. Arkitekterne bag det bedste inden for digitale oplevelser, som f.eks. dette års Ultimate Experience Award-vindere, er de bedste til at levere den platform-agnostiske forbrugeroplevelse."

Klik herfor at få oplysninger om, hvordan du kan registrere dig og se indholdet af Symposium on-demand.

Sitecore leverer en digital experience-platform, der sætter verdens dygtigste brands i stand til at opbygge livslange kunderelationer. Sitecore er en anerkendt og prisvindende brancheførende virksomhed og den eneste, der kombinerer indhold, handel og data i en enkelt, sammenhængende platform, der leverer millioner af digitale oplevelser hver dag. Førende virksomheder, herunder American Express, ASOS, Kimberly-Clark, L’Oréal og Volvo Cars, sætter deres lid til, at Sitecore leverer mere engagerende og personligt tilpassede oplevelser til deres kunder. Få mere at vide på  Sitecore.com.

Sitecore er et registreret varemærke tilhørende Sitecore Corporation A/S i USA og andre lande. Alle andre brandnavne, produktnavne eller varemærker tilhører deres respektive indehavere.